2013. január 10., csütörtök

13. fejezet




Egész délután bosszankodtam… Igen bosszankodtam Alvaro miatt… Ki akart nyírni… Na jó nem szó szerint akart kinyírni, de ismerem már annyira, hogy tudjam szándékosan tett nekem keresztbe a pályán. Azt is tudom, hogy a pár nappal ezelőttiért kapom mind ezt. Talán meg is érdemlem… De inkább kiabáljon velem a pályán kívül, mint hogy az aszfalton tegyen tönkre. Ma a két edzés előtt még megejtettem egy kicsikét kínosnak mondható beszélgetést Martinez úrral. Elmeséltem a történetemet Mattiaval, hogy egy másik csapat versenyzőjével járok. Szerencsére a spanyol vezető már sok mindent látott és átélt így csak sok boldogságot kívánt. Vége a második szabadedzésemnek is, de még pár kötelességem van.
- Amy…-szólt utánam valaki és amikor megfordultam jöttem rá, hogy Alvaro az. Pár méternyire ácsorgott tőlem és egyik lábáról a másikra billegett.- Beszélhetnénk?
- Valami baj van?-csodálkoztam el.
- Bocsánatot szeretnék kérni…
- Tessék?-kérdeztem vissza, hiszen azt hittem rosszul hallok.- Te most bocsánatot kérsz tőlem?
- Azt akarnék…-rántotta meg a vállát.
- Hagyjuk ezt inkább.-legyintettem és sarkon fordultam. Nem akartam ezt hallgatni.
- Amy…-kiabált utánam. Megtorpantam, de nem fordultam meg.- Amy nem szándékos volt… Vagy is… Csak elborult az agyam.
- Meg is sérülhettünk volna…-suttogtam pedig tudtam, hogy hallja.
- Nem akartam ezt.
- Nem gondoltam, hogy ilyen felelőtlen vagy… Tudom, hogy utálsz… De azért nem kellene kinyírni.-morogtam.
- Nem akartalak kinyírni!-csattant fel.
- Hagyj békén!-ütöttem meg ugyan azt a hangot, amit ő. A szó a torkán akadt és értetlenül pislogott rám.- Kerülj el a pályán! Inkább ordibálj velem, de ne akarj szándékosan kilökni.-sarkon fordultam és elrohantam hiába mondogatta a nevemet.
… Vacsora előtt vagyunk még, így a szobámba vagyunk Mattiaval. Gondosan masszírozza a vállamat éppen, miközben azt meséltem el neki, hogy Alvaro bocsánatot kért tőlem.
- Szívem szerint bemostam volna neki egyet.-morogta Mattia de bele csókolt a nyakamba.
- Tudom Kicsim.-mosolyogtam és a kezemet a combjára raktam.- De muszáj volt közétek állnom, mert nem hiányzik a balhé.
- Tudom.-bólintott.
- Holnapra is esőt mond az időjárás.-dünnyögtem.
- Akkor mi rajtolunk a poleból.-kuncogott, hiszen ma a második edzést az egyik CRT-s ellenfelünk nyerte, mert az esőben a „nagyok” nem merészkedtek ki a pályára.
- Szép is lenne.-forgattam a szemeimet.- Jövő hét után…-utaltam arra, hogy jövő héten Portugáliában fogunk versenyezni.
- Mi legyen jövő hét után?
- Tudom utálod a lovakat… De kijönnél velem a pályára?-pislogtam rá könyörgően.
- Persze… Utálom azokat a dögöket, de miattad kimegyek.
- Köszi.-ültem az ölébe és átkaroltam a nyakát.- Nagyon köszönöm.
- Ezt nem kell Babám.-mosolygott rám és a nyakamba puszilt.- Természetesen ennek ára van.
- Mire gondolsz?-értetlenkedtem.
- Mondjuk… Mondjuk nem töröd magad se itt, se Estorilban.-mosolygott rám.
- Nem akarom.-ráztam meg a fejem és megcsókoltam.- Hiszem mi vagyunk a legjobbak.
- Tudom… Tudom…-sóhajtott fel diplomatikusan.- A barátnőm jobb nálam.
- Húú… Bárcsak így lenne.-nevettem fel vidáman és megcsókoltam.- Jobbak lesztek ti is.
- Remélem. De attól, hogy ellenfelek vagyunk vigyázni fogok rád.
- Tudom Kicsim. Tudom.-simogattam meg az arcát mosolyogva.
… Szombat reggel van és ahogy megjósolta mindenki esik az eső. Túl estem már a mérnöki megbeszéléseken és elméletileg a fiúk megpróbálják a lehető legtökéletesebben beállítani a gépem. Lassan öltözködök, mert van még időm. Az európai helyszíneken külön öltözőm lesz, de eddig se zavart, hogy ha mások előtt kell vetkőznöm illetve öltöznöm. Kopogtak az ajtón.
- Szabad.-szóltam hátra miközben a csizmámat kerestem már.
- Bejöhetek?-mosolygott rám Loris.
- Végre eszedbe jutott az egyetlen keresztlányod is?-kérdeztem kicsikét szemre hányóan.
- Nem vagy vicces.
- Tudom. Mi újság keresztapu?
- Azt hiszem neked kellene inkább mesélned.-csóválta meg a fejét és kényelmesen neki dőlt a szekrényemnek.
- Nem értem mire gondolsz.-játszottam a hülyét lelkesen, de még is tudtam, hogy már hallott mindent… Hiszen ebben az átkozott paddockban úgy terjed a pletyka, mint a száraz avarban a tűz.
- Dehogy nem… Tehát elkezdhetnéd az elején.-ráncolta a homlokát.
- Arra gondolsz, hogy összeszólalkoztam Alvaroval, aki tegnap keresztbe tett nekem a pályán… Ezek után Mattiaval kis híján összeverekedtek… és az edzések után Bautista bocsánatot akart kérni, de kis híján összevesztünk megint? Igen… Ha erre gondolsz ez történt.-rántottam meg a vállam miután egy levegővel elhadartam az elmúlt három nap eseményét. Láttam rajta, hogy még dolgozza fel az információkat majd végül ennyit nyögött ki.
- Ohh…
- De minden rendben.-folytattam tovább a fecsegést, miközben a csizmámat ellenőriztem.- Nem érdekel most más csak az időmérő.
- Amy…-lépett hozzám Loris és értetlenül néztem fel rá. Majd egyszerűen leguggolt hozzám.
- Igen keresztapu?
- Bármi nyomja a szívedet ugye elmondod nekem? Meghallgatlak és segítek a bajban… Nem akarom, hogy bajod essen.
- Tudom keresztapu.-pusziltam meg mosolyogva.

1 megjegyzés:

  1. Szia Csajszi!
    Szuper lett ez a rész is. egyre jobban imádom a sztorit. És bajban leszek. Hiszen Batit imádom, Mattiát dettó, így most kinek szurkoljak? :D
    Bati bocsánatot kért? Na fene. ezt felírom a lapomra xddd Mattia még mindig aranyos :$ Loris pedig nem változik. :D A paddockban meg mindig mennek a hírek, szóval nem csodálkozom xddd
    Várom a folytatást!
    puszillak, Deveczke.

    VálaszTörlés

Látogatók száma